[linux-network] Re: [linux-network] server de browser kullanıyorum çünkü

From: Hüseyin MERCAN (huseyinmercan@palmet.com)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 16:57:45 EEST

Merhaba arkadaşlar.Ben de BENCENKER'e katılıyorum. Linux sadece bir işletim
sistemi değil aynı zamanda sanal bir direniştir.Kimse yanlış anlamasın
lütfen. Bu arada mesajlarınızı izliyorum ama çok yoğun olduğum için size
katılamıyorum.
(ben de şirketimde RedHot 7.0 kullanıyorum.Bu sıralarda da yine Linux
ortamında bir databse hazırlamaya çalışıyorum.Biraz fazla kapsamlı bir
databse oluyor.Bilgili arkadaşlar varsa tanışmak istiyorum.)

Herkese iyi çalışmalar.
Hüseyin Mercan