[linux-network] server de browser kullanıyorum çünkü

From: bencenker (bencenker@hotmail.com)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 16:43:17 EEST

SN DORUK FİŞEK

servede browser kullanmaktaki amaç şu çünkü server makineyi kullanmak zorundayım bir kenara atamam ikincisi
söylediğim şu client makinadada browser düzgün çalışmıyor
kısacası browserlar yeterli değil sayın DORUK FİŞEK bence sorulara sorularla değilde yapıcı cevaplarla yaklaşsak daha iyi çünkü tahminimce benim gibi bir sürü insan var belki burayı aşarsak gerisi kolay olur

bu güne kadar linux kulansaydınız şöyle olurdu yerine,
linüxe hoş geldiniz geç olmuş ama önemli değil şunları yapın daha kolay olur demenizi beklerdim

ÇÜNKÜ BEN MANDRAKE Yİ KURDUĞUMDA BANA ŞUNU DEDİ LİNÜX DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ haber gurplarına üye olun daha çok bilgi alın .

  Ama ben sanki bilgi alacağıma azarlanıyormuşum gibi, bu güne kadar kullansaydınız, serverde browseren ne işi var, sen git bu işle uğraşma havası sezdim ve üzüldüm konuşmalarınızdan sn DORUK FİŞEK

NOT;YARDIMDA BULUNAN ARKADAŞLARDAN AYRICA ÖZÜR DİLERİM BÖYLE BİR TARTIŞMA ORTAMI BİLGİ ALIŞ VERİŞİNİ ZEDELER VE SAVAŞA NEDEN OLUR