[linux-network] Re: netscape mandrakede çaly'?y'yromu bilen varmy' kurmaya çaly'?ty'm ama nafile

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 16:47:36 EEST

bencenker wrote:

>mandrakede netscape yi kurmak istedim sonuç alamady'm neden bilen varmy'

ben mandrake kullanmıyorum. ama rh7.2 veya suse 8.0 da netscape de
çalışıyor.
Mozilla da ben Mozillayı tercih ediyorum denedin mi? yetersiz kelimesine
kızabilir
sonra godzillaya dönüşebilir :)

şaka bir yana şu ana kadar beni rahatsız eden bir tane bug ı var onun da
üzerinde uğraşıyoruz.
ki o sorunda gideriliyor daha önce attığım mailleri okuduysan.

sunucuyu masa üstü makina olarak kullanmıyor sadece webde döküman falan
okuyorsan
(ne biliym flash lazım değilse örneğin)
lynx veya links i dene. Links hatta resim bile gösteriyormuş.

neyse Linux Dünyasına hoş geldin..
Küçük penguenlerde bir gün yüzebilir ( ben başladım bile :) );