[linux-network] Re: windows 2000 de bunlar çok kolay

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 15:00:43 EEST

Merhaba,

Fri, 2 Aug 2002 13:11:17 +0300 tarihinde "bencenker" <bencenker@hotmail.com> yazdi:

B> sıkıntı büyük her el attığım yerden şişiyorum bu işlemler wındow 2000 serverda
B> çok kloay linux beni delirtecek biraz kolay öğrenilecek bir şey yokmu veya
B> daha anlaşılır bir bilgi ben browserler yetersiz diyorum levent bey siteyi
B> yapnın suçu diyor iyi ama arkadaş kim nerde ne yaptıysa yapmış şimdi bunları
B> değiştiremeyiz ozaman bizde orda çalışan bir browser bulalım yada yapalım
burada bir tezat yok mu?

server'da niye browser calistiriyorsunuz ki?

B> zaten linxdeki amaçta gelişmek değilmi yani bir windowsu bırakalım dedik
B> başımıza neler geldi ama karar verdim azimliyim çözecem bu işi penguen
B> bana kızmasın pen gerçekleri söylüyorum her şey zor olursa bu iş nasıl
B> çözülecek
biraz da aliskanliktan kaynaklaniyor sanirim.

windows kullanmis oldugunuz kadar linux kullanmis olsaydiniz eminim linux da size cok kolay gelirdi :-)

farkli bir isletim sistemi kuruyorsunuz, farkli bir felsefeyle karsilasiyorsunuz. zorluk cekmeniz cok dogal.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694