[linux-network] Ynt:[linux-network] Re: Ynt:[linux-network] günderdiğiniz maili okuy amadım

From: Hacer Alçı (haceralci@mynet.com)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 11:15:01 EEST

Freesco da karsilasilan bir sorunda modemle ilgili ilk denemelerimde bende karsilastim o sorunla.kaldirdim tekrar kurdum filan.olmadi sonra modeme reset atmayi denedim ve basarilida oldum.istersen once modeme reset atmayi dene daha sonra olmazsa yeniden kurarsin kurarken ayarlari duzgun girdiginede emin ol.Kolay gelsin.

=DCCRETS=DDZ E-MAIL ALDINIZ MI?
T=FCrk=E7e ilk Portal http://www.mynet.com