[linux-network] Re: Ynt:[linux-network] Re: Ynt:[linux-network] günderdiğiniz maili okuy amadım

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 12:24:45 EEST

 Selam tekrar=20

 ayarlari duzgun girdigime eminim=20
 bu arada bunun otomat=FDk kend=FDm=FD aramas=FD gerek=FDyor isp yi=20
 internet bi istek gitmeye calisinca yoksa bi sekilde manuel mi=20
 baglanmam gerekiyo once=20

 diald up deyince once pap i begenmedigini gordum log dan chap yaptim ama
bu seferde sadece log a modem hangup yaziyo yeniden cevirmeye basliyo=20
surekli bu boyle donup duruyo=20

 bide script var secenekler arasinda pap/chap/script ne oldugunu tam
bilmedigim icin onu denemedim=20

=20

On Fri, 2 Aug 2002, Hacer Al=E7=FD wrote:

> Date: Fri, 2 Aug 2002 11:15:01 +0300
> From: Hacer Al=E7=FD <haceralci@mynet.com>
> To: linux-network@linux.org.tr
> Subject: [linux-network] [iso-8859-1] Ynt:[linux-network] Re:
    Ynt:[linux-netwo[iso-8859-1] rk] g=FCnderdi=F0iniz maili okuy amad=FD=
>=20
>=20
>=20
> Freesco da karsilasilan bir sorunda modemle ilgili ilk denemelerimde bend=
e karsilastim o sorunla.kaldirdim tekrar kurdum filan.olmadi sonra modeme r=
eset atmayi denedim ve basarilida oldum.istersen once modeme reset atmayi =
dene daha sonra olmazsa yeniden kurarsin kurarken ayarlari duzgun girdigine=
de emin ol.Kolay gelsin.