[linux-network] Re: Ynt:[linux-network] günderdiğiniz maili okuyamadım

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 10:32:12 EEST

 Merhabalar=20

 Tamda konu yerine geldi=20
 sabah freesco yu eniyordum bir makinede sadece net i paylastirmak icin
ama ne dhcp si calisti nede modemde tik var , makinada windowstan bakip
modemin com portunu ve netwoek kartini irq sunu girdim , ttnet isminde bir
baglanti olusturdum acaba dial-on-demand mi calisiyor diye disari ping
atmayi denedim modemde tik yok=20
ppp ttnet dedim gene modemde tik yok atladigim biseymi var acaba ????

=20

On Fri, 2 Aug 2002, Hacer Al=E7=FD wrote:

> Date: Fri, 2 Aug 2002 08:41:45 +0300
> From: Hacer Al=E7=FD <haceralci@mynet.com>
> To: linux-network@akgul.bcc.bilkent.edu.tr
> Subject: [linux-network] [iso-8859-1] Ynt:[linux-network] g=FCnderdi=F0in=
iz maili
    okuy[iso-8859-1] amad=FDm
>=20
>=20
> selamlar,
> mynetteki bir sorun yuzunden gonderdigim cogu mail okunamiyor.
> benim demek istedigim freesco kullanmandir.hem cok kolay hemde kullanisli=
=2E486 makinada canavar gibi calisiyor.ve agdaki win makinadan kolayca yone=
tebiliyorsun.Ayrintilarini almak icin http://www.freesco.org/ adresini gez=
ebilirsin.kolay gelsin.