[Linux-masaustu] Re: Slax ile kendi dağıtımımı yapmak istiyorum

---------

[Linux-masaustu] Re: Slax ile kendi dağıtımımı yapmak istiyorum

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Thu, 13 Mar 2008 16:35:12 +0200

Merhaba,
Öncelikle vakit ayırıp cevapladığınız için teşekkür ederim.
Aslına bakarsanız Gürcan bey bende bu doküman konusuna hayır demem :)
Ben sectiğim modüllere göre build ettim conf. Dosyasında bazı alanları
editledim. Ama şöyle bir şey var. Zannedersem otomotikmen rdp ile bağlamak
istiyorsam bunu her thin client için yapılmam gerekecek. Veya şöyle bir
şansım olurmu bilmiyorum. Normal txt dosyasından falan bazı parametreleri
okutabilirsem mükemmel olur. Bunlar nedir. Mesela her thinclient için
kullanıcı adı şifre ve gerktiğinde ipler değiştiğinde ip adresler(client
server ip si) bunlarıda yapma şansımız varmı bilmiyorum ama araştırma
yapiyorum..
Ben iso dosyasını oluşturdum bu akşam denemek istiyorum.. sonucu yazarım..
İyi Çalışmalar..