[Linux-masaustu] Re: Slax ile kendi dağıtımımı yapmak istiyorum

---------

[Linux-masaustu] Re: Slax ile kendi dağıtımımı yapmak istiyorum

From: A.Gurcan Ozturk <gurcan_at_gurcanozturk.com>
Date: Thu, 13 Mar 2008 11:44:45 +0200

Herkese Merhaba tekrar,

ThinStation ile ilgili benim denemelerimi, dokuman olmasa da, bir blog
yazisi olarak kisisel sitemde bulabilirsiniz, yorum ve onerilerinize
acigim.

http://gurcanozturk.com/

Kisisel sitemi, genelde kendi yaptigim denemeler, kullanicilara
yararli olabilecek kucuk yazilar, her seferinde unuttugum ayarlari
saklamak icin kullaniyorum.

Saygilar,