[Fwd: Re: [Linux-masaustu] ortak thunderbird]

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Fri 31 Mar 2006 - 13:43:33 EEST

Mehmet bey sanırım bir sorun oldu ve postam listeye ulaşmadı. Tekrar
gönderiyorum...

Merhaba;

Benimde işyerimde aynı sistem var, diskimde hem windows hem linux yuklu.
Diskim üzerinde FAT32 formatlı bir alan var ve her 2 sistemden de bu
alana ulaşabiliyorum. Thunderbird profil dosyalarını da FAT32 formatlı
bu alanda tutuyorum. Kullandığım Thunderbird sürümü 1,5.

Thunderbird profil dizininizi yeniden düzenlemeniz gerekli.

Windows : Başlat > Programlar > Mozilla Thunderbird > Profile Manager.
Linux : Thunderbird'un olduğu dizinde "|./thunderbird -profilemanager| "

Açılan sihirbaz ile yeni profil oluşturabilirsiniz.

NOT: Nedenini anlayamadığım ve araştırmak için zaman ayıramadığım bir
problem ile karşılaştım. Bu ortak kullanım sonrasında sistemler arasında
geçiş yaptıktan sonra okunmuş iletilerim okunmamış hale geliyordu.
Öncesinde MS Outlook'ta bulunan maillerimi Thunderbird'e aktarmıştım. Bu
aktarmadan yada ortak profil kullanımından kaynaklanan bir sıkıntı var
henüz çözüme kavuşturamadım.

İyi çalışmalar dileklerimle...

Mehmet H yazmış: