Re: [Fwd: Re: [Linux-masaustu] ortak thunderbird]

From: Mehmet H (akyil45@gmail.com)
Date: Fri 31 Mar 2006 - 13:50:45 EEST

Serkan ATEŞ yazmış:
> Mehmet bey sanırım bir sorun oldu ve postam listeye ulaşmadı. Tekrar
> gönderiyorum...
mesajınızı aldım, bir sorun yoktu.

> Merhaba;
>
> Benimde işyerimde aynı sistem var, diskimde hem windows hem linux
> yuklu. Diskim üzerinde FAT32 formatlı bir alan var ve her 2 sistemden
> de bu alana ulaşabiliyorum. Thunderbird profil dosyalarını da FAT32
> formatlı bu alanda tutuyorum. Kullandığım Thunderbird sürümü 1,5.
>
> Thunderbird profil dizininizi yeniden düzenlemeniz gerekli.
>
> Windows : Başlat > Programlar > Mozilla Thunderbird > Profile Manager.
> Linux : Thunderbird'un olduğu dizinde "|./thunderbird -profilemanager| "
>
> Açılan sihirbaz ile yeni profil oluşturabilirsiniz.

sanırım iki olay da yaklaşık olarak aynı yere çıkıyor. sadece orada
hangi klasör gösterilecek onu yapamamıştım sizin belirttiğiniz yöntemde.
ini dosyasında onu gördüm. ama henü linux altındakini deneyemedim.
ayrıca tekrar baştan deneyeceğim dediğinizi.

ilginiz için tekrar teşekkür ederim
iyi çalışmalar