Re: [Linux-masaustu] ortak thunderbird

From: Mehmet H (akyil45@gmail.com)
Date: Fri 31 Mar 2006 - 13:20:34 EEST

> Denemedim ama, Windows sürümünün data klasörünü FAT32 bir sürücüde tutarsanız ve Linux sürümüne o sürücüdeki data klasörünü gösterirseniz çalışacaktır diye tahmin ediyorum. Daha önce dosya yapısının uyumlu olduğunu duymuştum. Önce bir bakarak emin olabilirsiniz.
>
> Kolay gelsin.

sanırım problemin çözümü C:\Documents and Settings\user\Application
Data\Thunderbird\profiles.ini ve /home/user/.thunderbird/profiles.ini
dosyalarında.
daha önceki çalışan klasörü ortak ulaşılabilecek bir yere kopyalayıp ini
dosyalarında aşağıdaki ayarları yapınca çalışıyor gibi görünüyor.
çok fazla test edemedim ama problem yok gibi. en azından windows altında.

[General]
StartWithLastProfile=0

[Profile0]
Name=default
IsRelative=0
Path=D:\Thunderbird\Profiles\8y55pp05.default
Default=1

path kısmına nereyi gösterirsenin orayı açıyor bende şu anda.
cevaplar için çok teşekkürler
iyi çalışmalar.