Re: [Linux-masaustu] Menü Sorunu

From: Bahri Meriç CANLI (bmericc@australia.edu)
Date: Wed 05 Jul 2006 - 11:31:19 GMT

merhaba

Benzer bir sorunda bende olmuştu. güncelleme sonrası panel ikinci defa
çalışmaya çalıştığı için sürkli kapanıp açılıyordu.

/home/kullancıadınız/.gnome
/home/kullancıadınız/.gnome2 klasörlerini isimlerini değiştirip tekrar
denermsiniz.

eski sürümün ayarları ile yeni sürüm çakışıyor gibime geliyor.

veli akcakaya yazmış: