[Linux-masaustu] Menü Sorunu

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Wed 05 Jul 2006 - 11:24:03 GMT

Merhabalar,
Gnome 2.14.2 kullanıyorum (debian testing sürümünü). Yalnız gnome'u ilk defa
açınca 10-15 dk. menü çalışmıyor (sürekli açılıp kapanıyor kendi kendine),
Bir terminal açıp işlemci durumuna baktım, gnome-panel %47.7 işlemci
kullanıyor. Aynı sistemde tanımlı başka kullanıcılar ile giriş yapıp baktım,
onlarda da aynı sorun var. Bu durum bir bug mıdır, yoksa eksik, yüklemeyi
unuttuğum paketler mi var, ne yapabilirim, ne önerirsiniz...

İyi çalışmalar....

--
v e l i   a k ç a k a y a