Re: [Linux-masaustu] Menü Sorunu

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Wed 05 Jul 2006 - 12:25:54 GMT

Merhaba,
dediğinizi denedim, ancak sorun düzelmedi. Hatta ek olarak bir de yeni
kullanıcı tanımlayıp onda deneyeyim dedim, ama maalesef o kullanıcıda da
aynı sorun var.
Acaba testing yerine unstable dan bi gnome güncellemsi yapsam nasıl olur,
çünkü 10-15 dakika boyunca menüleri kullanamıyorum.

İlginize teşekkürler,

05.07.2006 tarihinde Bahri Meriç CANLI <bmericc@australia.edu> yazmış:

--
v e l i   a k ç a k a y a