[Linux-masaustu] amule ve işlemci performansı

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Wed 05 Jul 2006 - 03:38:42 GMT

Merhaba;
Daha önce amule 2.0.0 kullanıyordum sürümünü yükseltip 2.1.3 yaptım
bilgisayarımın başında olmadığım 10 12 saat sonrasında tekrar bilgisayarıma
baktığımda işmecim %100 çalışıyor olarak görünüyor amuleyi kapatıp yeniden
başlatıyorum yada amuleyi öldürüp yeniden başlatıyorum işlemcim %10 a tekrar
düşüyor aradan 10 12 saat geçtiğinde tekrar %100 oluyor. Ne yapmalıyım sizce
sorun nerede? İşlemcim amd 2000, ram 756 mb, sitem fedora 5 :)
Teşekkürler...

--
Ahmet Yıldız
www.bugunlinux.com