Re: [Linux-masaustu] Birkaç Ufak Problem

From: Burak CIFTCI (cburak_@hotmail.com)
Date: Wed 27 Oct 2004 - 23:18:37 EEST

Öncelikle söyleyeyim Gnome masaüstü denetleyicisini kullanıyorum.

Alsa paketini full yükledim ama hala "karıştırıcı aygıt ve/veya elemanı bulunamadı" hatası veriyor.

Klavye problemimi Yapılandırma Düzenleyici'de gnome>peripherals>keyboard>xkb içindeki değerleri aşağıdaki gibi yaptım ve klavye problemim düzelmişti;

layouts: [tr]
model: pc104

Keyboard Indicator'ı bulamadım. Tam menü yolunu söyleyebilir misiniz? Bir de onu deneyeyim.

HAL Device Manager'ı Synaptic Paketlendiricisi ile kurmak istedim ama birkaç dosyayı bulamadığı için kuramadım. Bunu indirebileceğim biryer biliyormusunuz? Ordan indirip disk'den kurayım.

Girişlerimi hep normal user olarak yapıyorum. Root olarak makineyi kullanmıyorum.

Burak CIFTCI

Find the music you love on MSN Music. Start downloading now!