[linux-masaustu] Re: mplayer

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 14:56:04 EEST

ben gentoo'yu kurduğumda ses kartımı tanıtırken alsa-oss ve alsa-utils
adında iki paket yükleyip bir iki ayar yapmıştım. ayarların içinde bir
mixer tool'u ile bütün kanalları unmute ediyorduk. bu belki işine
yarayabilir.
belki bi kanal mute edilmiş ve mplayer o kanalı kullanıyor olabilir.
gentoo.org'daki dökümanlar arasında alsa howto gibi bi doc. olacaktı onu
incelemeni tavsiye ederim.