[linux-masaustu] Re: suse 9.1 ve xmule

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 11:53:35 EEST

simdi
oncelikle xmule deilde amule ya da mldonkey oneririm xmule bunlara gore
cok yavas kaliyor. Hatta mldonkeyi siddetle tavsiye ederim upload sinirini
1 kb yaptiginiz zaman downloadlar 64 k kabloyla 17-18 lere geliyor. xmule
de ise 5 i gecerse iyi
hala xmule kurmak istiyorsaniz.
goruldugu gibi sisteminiz de python-wxGTK diye bir paket kurulu ve yeni
yuklemek istediginiz paketle cakisiyor.
bu paketi kaldirip bir de ole deneyin ya da
suse icin varmi bilmiyorum wxGTK2 yi yukleyin.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/