[linux-masaustu] Re: suse 9.1 ve xmule

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 14:59:38 EEST

ozcan, suse'de apt denilen debian aracı vardır. arşivleri rpm ile
hazırlanmıştır.
suse için olan apt'yi kurabilirseniz bu araç ile kurmak istediğiniz
programı apt-get install ettiğinizde, bu alet o program için gereken
bütün pektleri beraberinde indiriyor. hatırlatmak istedim :))
ayrıca, aldığınızı bu hata, o kütüphane, dosya veya paketlerin yüklü
olmadığındandır. ben genelde manuel rpm yüklemelerindeki bu hatalarda, o
paketin, dosyanın veya kütüphanenin ismini google'da aratırım, bu dosya,
paket veya kütüphanenin genelde arşivleri var. oralardan o kütüphanenin
rpm'lerini veya source'larını bulabilirsiniz.

kolay gelsin...