[linux-ileri] Re: HTFS module

From: Selcuk Demirci (demirci_selcuk@yahoo.com)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 13:11:38 EEST

Murat Bey,

Selamlar. Sorun isletim sisteminin calismiyor olmasi. Yoksa dediginiz gibi nsf ya da ftp uzerinden almak en kolayi.

sysv modulunu yuklemeyi denemistim. mount edemedim. Disk uzerinde boot ve root partition'lari disinda bir partition oldugunu dusunmuyorum. htfs modulunu Polonya'li biri yazmis ama verilen link'ten module ulasamiyorum.

elimde baska bir disk daha var, ancak division table'lari degismis. eski haline getirmek uzmanlik istiyor.

Murat bey eger elinizde o eski modul varsa bulabilecegim bir adres verebilir misiniz? Dedigim gibi ben ulasamadim.

Tesekkurler.

Murat Koç <murat.koc@frontsite.com.tr> wrote:

> Selamlar,

Selam,

> SCO Unix kurulu olan bir sunucunun diskine linux'tan erismem gerekiyor.
> Yani diski linux sunucuya tasiyacagim. HTFS dosya sistemine ulasip okuma
> yapmam gerekiyor. Bunu saglayan bir modul var ancak link'lerin hicbirinden
> ulasamadim. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaslardan yardim rica ediyorum.

Önce Sysvfs i deneyin olmaz ise HTFS denemeye çalışın derim ama HTFS desteği
için bir takım 3rd party driverlar mevcut fazla istek olmadığı için free olan
yazan çıkmamış :) bir tane var ama eski o da bayaa.

En güzel yöntem ise NFS türü bir sistem kullanarak Linux dana erişim
sağlamanız. Disk ve üstündeki işletim sistemi çalışıyor değil mi hala?