[linux-ileri] Re: HTFS module

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 12:50:45 EEST

> Selamlar,

Selam,

> SCO Unix kurulu olan bir sunucunun diskine linux'tan erismem gerekiyor.
> Yani diski linux sunucuya tasiyacagim. HTFS dosya sistemine ulasip okuma
> yapmam gerekiyor. Bunu saglayan bir modul var ancak link'lerin hicbirinden
> ulasamadim. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaslardan yardim rica ediyorum.

Önce Sysvfs i deneyin olmaz ise HTFS denemeye çalışın derim ama HTFS desteği
için bir takım 3rd party driverlar mevcut fazla istek olmadığı için free olan
yazan çıkmamış :) bir tane var ama eski o da bayaa.

En güzel yöntem ise NFS türü bir sistem kullanarak Linux dana erişim
sağlamanız. Disk ve üstündeki işletim sistemi çalışıyor değil mi hala?

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |