[linux-ileri] Re: HTFS module

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 14:20:42 EEST

> Murat Bey,

Merhaba,

> Selamlar. Sorun isletim sisteminin calismiyor olmasi. Yoksa dediginiz gibi
> nsf ya da ftp uzerinden almak en kolayi.

Hımm işiniz biraz zor :(

> sysv modulunu yuklemeyi denemistim. mount edemedim. Disk uzerinde boot ve
> root partition'lari disinda bir partition oldugunu dusunmuyorum. htfs
> modulunu Polonya'li biri yazmis ama verilen link'ten module ulasamiyorum.

SCO nun partition table yapısı da farklıdır. Onun partition table' ına da
destek vermeniz gerekir. OpenServer kullanıyorsunuz demek ki. Unixware slices
desteğini vererek partitionlara öyle bakın.

> elimde baska bir disk daha var, ancak division table'lari degismis. eski
> haline getirmek uzmanlik istiyor.
>
> Murat bey eger elinizde o eski modul varsa bulabilecegim bir adres
> verebilir misiniz? Dedigim gibi ben ulasamadim.

Maalesef bende de yok. Crosstor da HTFS filesystem olmalı. Amma velakin ne
kadardır nedir fiyatı bilmiyorum.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant