[linux-ileri] HTFS module

From: Selcuk Demirci (demirci_selcuk@yahoo.com)
Date: Mon 27 Sep 2004 - 20:16:43 EEST

Selamlar,

SCO Unix kurulu olan bir sunucunun diskine linux'tan erismem gerekiyor. Yani diski linux sunucuya tasiyacagim. HTFS dosya sistemine ulasip okuma yapmam gerekiyor. Bunu saglayan bir modul var ancak link'lerin hicbirinden ulasamadim. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaslardan yardim rica ediyorum.

Simdiden tesekkurler.