[linux-ileri] Re: kernel derleme

From: Ozan Ay (ozanay@hotpop.com)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 18:31:07 EEST

Seskarı için modul olarak kurmam gerekiyormuş galiba yapmadım
usb
olayını arastırıyorum daha neyse simdi ben derledigim cekirdegi
açsam ve
yapmadıgım ayarları modul yada gerekiyorsa isaretlesem tekrar
kursam
olurmu yoksa format atıp tekrarmı derlicem.

linuxta yeniyim yeni linuxla tanistim ve slackware kulanmaya slack 10
kulaniyorum kerneli derledim nihayet ama bir kac
sorunum oldu.
1.ses kartinda sorunum var ses kartim c-media AC97 onboard ne zaman
alsaconfig yapsam ses aygıtı bulamıyor.
2 USB lerimde sorun var usb klavye ve fare calismiyor sistemi kitliyor.
3 internete baglandigim zaman modemde cevir sesi geliyor ama internete
giremiyor networke baglanıiliyor diyor öylece kalıyor.
Neler yapmalıyım.
kernelin config dosyasını yolayabilirim.
Yardımınızı bekliyorum
Saygılarla

---