[linux-ileri] kernel derleme

From: Ozan Ay (ozanay@hotpop.com)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 13:03:20 EEST

linuxta yeniyim yeni linuxla tanistim ve slackware kulanmaya slack 10
kulaniyorum kerneli derledim nihayet ama bir kac
sorunum oldu.
1.ses kartinda sorunum var ses kartim c-media AC97 onboard ne zaman
alsaconfig yapsam ses aygıtı bulamıyor.
2 USB lerimde sorun var usb klavye ve fare calismiyor sistemi kitliyor.
3 internete baglandigim zaman modemde cevir sesi geliyor ama internete
giremiyor networke baglanıiliyor diyor öylece kalıyor.
Neler yapmalıyım.
kernelin config dosyasını yolayabilirim.
Yardımınızı bekliyorum
Saygılarla

---