[linux-ileri] Re: kernel derleme

From: Bayram Tamer Gunes (btgunes@eskisehirli.net)
Date: Sun 05 Sep 2004 - 01:17:09 EEST

Ozan Ay wrote:
> Seskarı için modul olarak kurmam gerekiyormuş galiba yapmadım
> usb
> olayını arastırıyorum daha neyse simdi ben derledigim cekirdegi

> açsam ve
> yapmadıgım ayarları modul yada gerekiyorsa isaretlesem tekrar
> kursam
> olurmu yoksa format atıp tekrarmı derlicem.

format atmana hic gerek yok, yapman gereken
make clean veya
make mrproper
make (menu/x/g)config ile tekrar konfigure etmek.

make mrproper tum konfigurasyon verisini silecegi icin source dizindeki
  .config adli dosyanin yedegini almayi ihmal etme.
eger deneme amacli yani asama asama bir calisma yapacaksan her bir
denemende source dizin altindaki Makefile dosyasindaki EXTRAVERSION=
degerine biseyler yaz mesela deneme bir icin EXTRAVERSION=-test1 ve de

her birinin config dosyalarini yedekle.. anlamak ve ne yaptigini daha
cabuk ogrenmek icin faydali olur