[linux-ileri] Re: Elektrik Kesintileri

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 07:46:17 EST

    Merhaba...
    X bana sorunu daha rahat izleyebilmem icin bakabilecegim log dosyasini=20
    zaten soylemisti ve ben de oradan bakarak unix://7100 'u silme cozumunu=20
    buldum. Cunku baska birsey soylemiyordu. Ayrica sorunun yazildigi log=20
    dosyasini linuxquestions.org 'a da yazdim. Tek cevap geldi su ana kadar=20
    o da tam cozum olamadi. Linux'u neden onarmadiniz diye sormussunuz.=20
    Benim arastirarak yapmam cok uzun sureceginden, yapmam gereken de isler=20
    oldugundan boyle yapmak zorunda kaldim. Kaldi ki tek basima cozumun=20
    nasil olacagini da kestiremeden bir onarim yapmam soz konusu olamazdi. O=20
    yuzden de buraya sordum.

    Cevabiniza tesekkur ederim ama soyle bir yazdiklariniza bakilirsa=20
    yardimi birakip bana ogut vermekle yetinmissiniz. Ben dagitimimdan=20
    memnunum; Suse kullanmaya calistigimda dogru suruculeri kurmama ragmen=20
    nForce anakartimdaki ethernet karti ile ses suruculeri kurulmuyordu.=20
    Oysa Fedora'da donanimla ilgili asla bir sikinti yasamadim. Debian=20
    derseniz de henuz denemedim ama denemeyi dusunuyorum.

    Sizin kadar olmasa da ben gectigimiz yazdan beri Linux ogrenmeye=20
    calisiyorum ve sorunlarimi da bugune kadar elimdeki 2 adet kitaptan,=20
    Google vb net sitelerinden aratarak halletmeye calistim. Yanlis yaptigim=20
    yerleri soylemeniz elbette ki dogal; tesekkur ederim ama cozume nasil=20
    ulasabilecegimi biraz isin teknigine girerek anlatmanizi beklerdim. Yine=20
    de tesekkur ederim.

    Alper KANAT