[linux-ileri] Re: Wap Konsol

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 04 Jul 2004 - 09:46:20 EEST

Fatih> wapsh diye bir program nerildi linux-network listesinde. sagolsunlar...
Fatih> cok guzel bir program ancak telefon siniri var.
Fatih> nokia'nin 3-5 modeli siemens'in de bir iki modelini kapsiyor... daha
Fatih> genel bisey goremedim.
Fatih> aslinda bence php ile bu isi yaptirabiliriz sonucta wml'de bir betik
Fatih> dili...
Fatih> html+xml betiklerinin karisimiymis gibi olan bir yapisi var zaten 3-5
Fatih> tane tag mevcut. img br p wml.. o kadar. ben daha once bu konuda uzun
Fatih> calismalar yapmistim.
Fatih> php ile web'de oldugu gibi wap'da da dinamik uygulamalar yapmak oldukca
Fatih> rahat. php ile komut calistirabiliyoruz bildiginiz gibi..
Fatih> login ile girilebilecek bir sayfa ile bu isi yapmak zor olmasa gerek
Fatih> gibi dusunuyorum...
Fatih> bos zamanim olsa denemeyi dusunurum...

php'ye shell fonksiyonu kazandirmak?
iste benim ilk ve tek rootkitlenen bilgisayarimin oykusu :)
php ile yapilamayacak cok az sey var ama dikkatli olmak gerek.

saygilar.

dangerous content, and is believed to be clean.