[linux-ileri] Re: Wap Konsol

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 14:51:17 EEST

wapsh diye bir program nerildi linux-network listesinde. sagolsunlar...
cok guzel bir program ancak telefon siniri var.
nokia'nin 3-5 modeli siemens'in de bir iki modelini kapsiyor... daha
genel bisey goremedim.
aslinda bence php ile bu isi yaptirabiliriz sonucta wml'de bir betik
dili...
html+xml betiklerinin karisimiymis gibi olan bir yapisi var zaten 3-5
tane tag mevcut. img br p wml.. o kadar. ben daha once bu konuda uzun
calismalar yapmistim.
php ile web'de oldugu gibi wap'da da dinamik uygulamalar yapmak oldukca
rahat. php ile komut calistirabiliyoruz bildiginiz gibi..
login ile girilebilecek bir sayfa ile bu isi yapmak zor olmasa gerek
gibi dusunuyorum...
bos zamanim olsa denemeyi dusunurum...

Mehmet Fatih YILDIZ http://www.mfyz.com
mfyz@linux-sevenler.org & fatih@mfyz.com