[linux-ileri] Re: thread process

---------

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 15:26:02 EEST

clone() thread yaratir, ancak fork() thread olusturmaz. Her ne kadar fork()
clone() turevi vir sistem cagrisi ise de. Her thread'in bir process oldugu
dogru ancak her process bir thread degil. Aksi takdirde thread in tanimini
degistirmis oluruz. Hafif process diyenler olabilir, ama bu fork eden prosesi
thread sinifina sokmaz.

neyse, Serdar'in ifadeler tam anlasilir degil. PS: dusmene gerek yok Bora :)
ayip ediyorsun, o olgunluga sahipiz. Ben de yanlis anlamayi engellemek adina
yazdim. Sonucta dogru bir tane oldukca bir yerde anlasacagimiza eminim

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org