[linux-ileri] OpenLDAP ACL Problemi

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 11:13:10 EST

    Selamlar;
    Şöyle bir örnek yapı var.

    dc=tubitak,dc=gov,dc=tr

    |_uid=caglar.onur,dc=tubitak,dc=gov,dc=tr

      |_ou=evolution,uid=caglar.onur,dc=tubitak,dc=gov,dc=tr

        |_uid=herhangi_biri,ou=evolution,uid=caglar.onur...

    Yukardaki yapı ve evolution.schema ile ou=evolution... altında kendi
    adres defterimi oluşturup , mevcut evolution alanlarını kullanıyorum.

    Yapıdaki ou=evolution... objesine yazabilmek için ben ldap'ı herkese
    yazılabilir yaptım oysaki ou=evolution... objelerinin sadece
    taşıyıcıları ( container ) tarafından yazılmasını istiyorum. dn.subtree
    gibi bir ACL komutu hatırlıyorum fakat denemelerimde beceremedim doğrusu
    yada olması gereken nedir?

    Mevcut ACL;

    access to dn="" by * write
    access to *
            by * write
            by * read
            by anonymous auth

    defaultaccess read

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu