[linux-ileri] Re: konu disi - ms sql

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 08:42:04 EST

    mssql de script sosyalarini calistirmak icin=20
    Query Analyser
    Daha sonra=20
    Open ( Dosyanin yerini g=F6stereceksiniz)
    ve dosya icerigi Query Analyser penceresinse g=F6sterilince de
    Run komunutu vermeniz gerekli.=20
    Bu islemin sonucu size Query Analyser tarafindan belirtilecektir..
    Kolay gelsin..
    On Monday 26 January 2004 08:58, you wrote:
    > merhabalar...
    >
    > biraz konu disi ama cok acil lazim ve cevremde veya listemde sorabilecegim
    > kimse yok.
    > ms sql de script dosyasi nasil isletilir..? mysql de phpmyadmin yardimi i=
    le
    > yapiyordum ama sql icin nas=FDl yap=FDl=FDr bir fikrim yok..bu arada mysq=
    l de
    > phpmyadmin olmadan sadece mysql komutlar=FDyla bir komut dosyas=FDn=FD na=
    s=FDl
    > isletecegimide soylerseniz cok sevinirim..
    >
    > Tesekkurler
> [...]

    =2D-=20
    Yilmaz Cankaya
    Gentoo Linux 1.4rc3=20
    yilmaz.cankaya@student.uni-tuebingen.de

    bomb terrorist afghanistan PGP encrypt CIA FBI BND MAD StaSi anschlag=20
    strike sex pussy xxx kill bj hitler Gates MS Windows