[linux-ileri] Re: ileri nedir? nedeğildir?

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 05:12:26 EST

    Murat bey demagoji haric tum dediklerinizde haklisiniz. Demogojinin sozluk
    karsiligi insanlari kandirma, yaniltma, yalan soylemedir. Ben ticaret lisesi
    mezunu birisi olarak sadece yardim istedim, ve neler oldu, butun amacim
    listelerin gereksiz yere kullanimi konusunda suclu duruma dusmus biri olarak
    nasil hareket ettigimi belirtmekti, fena da olmadi, bu belki listelerin
    yeniden yapilandirilmasini saglayacak adimlarin atilmasina neden oldu, konu
    acildi, bende sadece yasadigim olayi anlattim, tekrar yardim da istemedim.
    Zaten nilgun hanimin sorunum hakkindaki onerisi cok faydali oldu,
    gelistirmeye fedora ustunde devam ediyorum, sorunum farkli sekilde bir nebze
    devam ediyor ama onemli degil, halledemessem onu da yazarim. Listedekilerden
    de ozur dilerim.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net