[linux-ileri] Re: detektorler

---------

From: yazicivo@itu.edu.tr
Date: Thu 22 Jan 2004 - 08:06:15 EST

    ben olsam su yolu izleyebilirdim:

    1) ilk once web'de "howto get the room temperature with linux" diye bir
    google'lardim.
    2) ardindan ilerseviye.org'daki linux'da kamera ile ilgili turkce dokumandan
    baslayarak web'de kamera ile ilgili diger "for dummies" tarzi dokumanlara
    bakardim.
    3) ardindan yogunlugu az olan bir server'a bir gprs takardim
    4) kendim bir dizi kural tanimlardim ve eger kamera ve termometreden aldigim
    degerler bu kurallarin disindaki degerlere ulasirsa aynen a, b, c kisilerine
    gprs ile mesaj yollanirdi.

    bu arada Devrim Gunduz hocam'in gprs ile basarili denemeleri olmustur, ihtiyac
    oldugu taktirde kendisinin de izni alinarak kendisi somurulebilir.

    herhalde yukaridaki adimlarin maliyeti gprs+kamera+termomtre seklinde olacaktir.

    iyi calismalar

    This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr