[linux-ileri] Re: linux-ileri listesinin durumu

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 06:17:39 EST

    Linux herkesin(ilgili bilgi seviyesinde olan) kullanabilmesi ve
    gelistirebilmesi icin bir platform.

    1 - Linuxu kullanmak
    2 - Linuxu kurmak ve kullananlarin sorunlarini gidermek
    3 - Linuxu gelistirmek

    Acalim konuyu..
    1 - Linuxu Kullanmak
      Kullanirken karsiniza cikabilecek, CDRW a konsoldan /tmp/cdrom yazarak
    erisemiyorum diye soruldugunda o zaten /mnt/cdrom olmal=FD seklinde
    yanitlarin verildigi bolum

    2 - Linuxu kurmak ve kullananlarin sorunlarini gidermek
      CDRW yi sisteme tanitmak icin bir drivera ihtiyacim olur mu nerden
    bulabilirim bu driveri. Olabilir, varsa su adresten drveri
    indirebilirsiniz ya da uretici firmanin sitesinden driveri
    bulabilirsiniz diye tahmin ediyorum seklinde yanitlar dolasir.

    3 - Linuxu gelistirmek
      Falanda libraryde soyle bir sey dikkatimi cekti, filanca icinden
    cagirildiginda soyle bir sorun cikiyor meydana.. duzeltmek icin su tip
    bir yol izledim ama olmadi siz ne dersiniz.

    Daha sonra 3. kisimda netlesen durum 2. bolume bilgi olarak gonderilir.

    Falanca liblerin filanca sekilde yeniden su sekilde derlenmesi
    gerekmektedir. Gibi..

    1 -> Newbie
    2 -> User (network security xxx yyy)