[linux-ileri] ileri nedir? ne dešildir?

---------

From: Levent Aksoy (levent@portakalteknoloji.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 02:47:41 EST

      Bence ileri konusunu soyle bile belirleyebiliriz, Eger sorulan soru tum linux kullanicilarinin basina gelme ihtimali olmayan bir sorun ise, yani, kisiye ozel ise iste o zaman ileridir. Ama sorun Linux kuran hemen hemen herkesin basina gelme ihtimali bulunan bir sorun ise o zaman baslangictir.

      Bu tamamen benim sorularimi gonderirken izledigim bir yol... Herkes bunu yapsin demiyorum.

     Herkese iyi calismalar.