[linux-ileri] Re: Frame Relay

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 12:59:00 EST

    Selamlar..

    Haklisin, ama bir de onlarin gozunden bak bu konuya..

    Nedir ileri ? Diger konular gerimi ? Yoksa geri zekalilar icin mi digerleri (Bu baska birinin yorumuydu). Bir sorunu olan bunun ileri seviye bir sorunmu, baslangic seviyesi bir sorunmu oldugunu nerden bilecek. Ses cikmiyor aletten ? Simdi buna cevap bir driver yaziniz da olabilir, bir mixer calistirip sesi aciniz da... Sizce bu konu hangisine girer: Baslangic mi ? Ileri mi ?

    Ben bu iki listenin lagvedilmesinin daha makul olacagini dusunuyorum, yazanlara catmaktansa ...

    Saygi ve sevgiler..