[linux-ileri] horde imp turkce destegi

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 11:22:20 EST

    merhabalar,
    horde'un uzerine kurulan imp'nin 3.2 surumunu tam olarak turkceye
    cevirdim. Horde ve adres defteri turba ile birlikte.
    Henuz cvs e koymadim.Bazi duzenlemeler gerekiyor.Kullanip goruslerini
    bildirmek isteyen arkadaslar olursa cok memnun olurum.Ondan sonra cvs e
    koymus olurum.
    En azindan daha iyi bir urun cikmis olur ortaya.

    po dosyalari asagidaki linklerde.

    http://genco.gen.tc/horde/imp_tr_TR.po
    http://genco.gen.tc/horde/horde_tr_TR.po
    http://genco.gen.tc/horde/turba_tr_TR.po

    Birde henuz tam uzerinden gecilmemis yukleme klavuzu var.
    http://www.genco.gen.tc/horde/hordeyukle.html