[linux-ileri] linux-ileri listesinin durumu

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 13:32:18 EST

    Konuyu alevlendirmeye gerek yok.
    Listeye gonderilen son e-mailler ozetle soyle:

    + Horde imp turkce destegi
    - Frame Relay
    - RH E.S. v3.0
    - vregister kurulumunda mysql hatasi
    - Okul projesi
    - Wine Hatassi
    - postfix
    - redhat ghost
    - ne cok warning
    - Xeon islemci SMP
    / Oracle-Linux
    - tvde linux haberleri
    / fedora dual monitor
    ---- yasanmis bir olay-onemli
    + anakart modeli
    + silinen dosyalar
    + application server

    (-) ile isaretlediklerimin bu listede olmamasi gerektigini ve
    soranlarin ya temel bilgilerinin eksik olmasindan
    (bu bir hata degil, hepimiz surekli ogreniyoruz)
    ya da yeterince arastirmadan sormasindan (bu kotu bisi iste)
    kaynaklandigini degerlendirmekteyim.

    Ayni sekilde (+) ile sorulanlarin baslangic listesine nazaran
    daha detayli konular oldugunu dusunmekteyim.
    Bu listeye daha uygun sanki.

    (/) ile isaretlediklerim ise benim degerlendirme kapasitemin
    disinda kalanlar.

    Bence Serdar (Koylu) Bey hakli, ileri listesi mevcut haliyle
    bilincli olmasa da "abuse" ediliyor. Ben sahsen her iki listeye
    de uyeyim ve her iki listeye de soruyorum sorularimi
    (ama genelde baslangica) Ancak herkes surekli takip etmedigi
    icin konularin olmasi gereken iceriklerini bilemeyebilir.

    Kullanicilarin kafalarinin karismamasi icin ileri listesinin
    kaldirilmasinin yerinde olacagini dusunuyorum.
    Boylece ileri isminden bir sey bekleyenler gereksiz
    e-maillerle rahatsiz edilmezler, baslangic ismini egolarina
    yediremeyenler de buraya saldirmazlar.

    Detayli degerlendirmeyi ve nihai karari sorumlu arkadaslar
    ve gurular verecektir eminim ki.

    Saygilar
    Umut