[linux-ileri] Open system call

---------

From: Levent Aksoy (levent@portakalteknoloji.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 10:25:39 EST

      Bir Perl scriptim var ve bu scriptin bir dosya yaratmasi gerekiyor.

      Diyelim script /dir1/dir2/foo_script.sh olsun.
     ben bu scripti / dizininde soyle cagirirsam

     # /dir1/dir2foo_script.sh

      bu script yaratacagi dosyayi her zaman / dizinine yaratiyor.

      Script icinde yaratilacak dosya adi olarak
      $file="foo" olarak verdim.

     Sorun su; ben script hangi dizinde ise dosyanin orda yaratilmasini istiyorum. Yani scripti eger
     /dizin1/dizin3/ icine kopyalayip / dizini altinda

    /dizin1/dizin3/foo_script.sh olarak calistirirsam
    yaratacagi dosyayi /dizin1/dizin3 altina yaratsin istiyorum.

      Script her zaman wd(working directory) olarak calistirdigim dizini goruyor, bulundugu dizini degil...Bunu nasil degistirebilirim?

    Tesekurler

    Levent AKSOY