[linux-ileri] Re: Open system call

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 22:01:30 EST

    Merhabalar...

    Bu isi cevresel degiskenler ile yapabilirsiniz sanirim.
    Asagida yeralan perl scripti cevresel degiskenleri ekrana basar.
    Bunlar icinde $key in "_" e esit oldugu kisim calisan scriptin pathini verir.
    Bu degerden script ismini kaldirirsaniz dosyayi yaratmak istediginiz dizini elde
    etmis olursunuz.

    #!/usr/bin/perl
    foreach $key (sort(keys %ENV)){
       print "$key = $ENV{$key}\n"