[linux-ileri] Re: Kernel 2.6.0 OK --- Son Sorunlar...

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Fri 02 Jan 2004 - 12:47:34 EST

    Merhaba Arkadaslar,
    Su anda derlenmis ama tam ve duzgun bir sekilde olmayan bir kernele
    sahibim. Ne yapip ettiysem bir turlu USB modulleri acilisa
    ekleyememistim ki az once mailing list'te bir arkadasimin bana yazdigini
    gordum. Ayrica ne zaman acsam ses hep sonuna ALSA tarafindan kisilmis
    oluyor. Kernel acilirken bir suru hata veriyor keybdev'i bulamiyorum
    falan diye... Bunlar sorun cikaran seyler degil gerci ama yine de cok
    rahatsiz edici..

    Kernel 2.4'ten 2.6'ya yukselmek icin bir sure beklemek gerekiyor sanirim
    ki dagitimda da bazi seyler otursun. Yoksa devfs yok sysfs falan isler
    karisiyor giderek.. Aslinda kernel derledim ve bircok seyi calistirdim,
    ALSA'yi oneriler uzerine (ve tum ses aygitlarini) modul olarak bagladim
    ama acilista moduller yuklenmiyordu. Yukledigimde de ses kisik oluyordu.
    Ugrasmayip Fedora'nin yeni surumunu beklemeye karar vermek durumundayim.
    Hic deilse kernel 2.6'ya gecilirse ordan daha ust surum cekirdeklere
    guncellemek daha kolay olur herhalde.. Hic deilse bu kadar sorun yasamam ?