[linux-ileri] Re: Kernel 2.6.0 OK --- Son Sorunlar...

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 01 Jan 2004 - 18:33:47 EST

    CONFIG_INPUT_MOUSEDEV=y
    CONFIG_INPUT_KEYBOARD=y

    --
    bu 2 satiri yazmamda ne gibi bir sakinca var ? yani usb fare kullaniyorsam bunlari secmeyecek miyim ?
    config dosyamda bazi degisiklikler yapip kerneli tekrar derlemeye karar verdim. ses konusundaki seyleri moduler olarak mi eklemeliyim ?
    fedora'nin standart kernelini make oldconfig ile nasil update edebilirim 2.6 'ya ? 2.4'un config dosyasinda nptl fln diyor, bu dosyayi .config olarak linux-2.6.0 dizinine atip make oldconfig mi demem lazim ? bunu dedigimde istemedigim seyleri de yapabiliyor. (yaptigimda usb faremi tanitmak icin initrd'de ekstra opsiyonlar kullanmam gerekmisti)
    /var/log/XFree86.0.log dosyasini size ozel olarak yolluyorum.. Tekrar tesekkur ederim ilgilendiginiz icin...