[linux-ileri] Re: POSTFIX mail yönlerdirme nasıl

---------

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 08:58:15 EST

    merhaba,
    dediklerinizi yaptım ama yazdıgım adrese mailler gitmiyor.

    aykut adlı bir mail kullanıcım var.
    bunun sadece mail alıp göndermeye yetkisi var ve dolayısıyla /home dizini
    altında adına bir klasor yoktu.
    ilk olarak /home dizini altına aykut diye yeni bir dizin yaptım
    daha sonra bu dizin icerisinde " vi .forward " komuturla .forward isimli bir
    dosya olusturdum ve bu dosyaya aykut@blabla.com seklindeki mail adresimi
    yazıp kaydedip cıktım..

    baska yapmam gereken bir sey varmıydı ?

    tesekkurler