[linux-ileri] Re: 2 ip adresi.

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 13:08:51 EST

    serdar> Onu tabiiki biliyorum fakat ikinci bir ip adresi alması çok saçma.. O zaman
    serdar> ben 1000 tane farklı vm açarım. Telekomun 1000 ipsini devredışı bırakmış
    serdar> olurum bu sizcede saçma değilmi?

    ipniz internet ipsi di mi.
    Yani adsl modeminizin ip verme gibi bir yetenegi olmasin sakin :)

    Aklima geldi sorayim dedim :)

    dangerous content, and is believed to be clean.