[linux-ileri] Swap kullanımı

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 18:07:22 EST

    Bilgisayarımda swap olarak kullanılmak üzere 800MB lik yer ayırmış olmama
    rağmen swap özelliğini kullanamıyorum /etc/rc.d/rc.sysinit dosyasına
    /dev/hdb3 none swap sw satırını ekledim. /etc/sysctl.conf da da swap etkin
    fakat sistem açılırken erişim engellendi gibi bir uyarı alıyorum ve hiç
    bir şekilde swap tan kullanamıyorum bunları yapmadan önce 100KB
    kullanıyordum şimdi hiç kullanamıyorum :))))) swap kullanmak için ne
    yapmam gerekiyor.

    Sistemim

    AMD athlon xp 2600
    1GB ram