[linux-ileri] Re: gcc optimizasyon parametreleri

---------

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 16:23:10 EST

    merhaba,

    On Mon, 09 Feb 2004 16:14:28 +0200
    "Enver ALTIN" <enver.altin@frontsite.com.tr> wrote:

    > CPU-bağıl optimizasyon parametrelerinin gerçek performansa bir faydası
    > yok. -O2^64 bile yapsanız ortalama diskler saniyede ~30M veri aktarır.

    iste aslinda benim tam olarak optimizasyon ile kastim buydu. yani debian nasil yapiyorda, sirf i386'lar icin urettigi bir sistem, i686'ya optimize edilmis bir sisteme nazaran kat be kat hizli oluyor. yanlis anlamayin elbette bu sorunun ayrintili cevabi makaleden cok kitap dolduracak kadar vardir. benim sizlerden - yani konuz uzerine az cok bilgisi, deneyimi olan hocalarimdan - ricam, bu olayin nasil basarildiginin kabataslak hatlarinin biz yeni kullanicilara aktarilmasi olacaktir.