[linux-ileri] Re: gcc optimizasyon parametreleri

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 09:33:10 EST

    Eger optimizasyonlarin getirilerini kullanmak ve hissetmek istiyorsaniz gen=
    too yukleyin. Ancak bu sekilde olumlu bir sonuc alabilirsiniz.. -O3 en guve=
    nli secenek dogrudur fakat -Os ve -02 da optimizasyonlar uretmesiyle berab=
    er kucuk binaryler olusturuyor.. Overall performans onemli olunca bence cok=
     iyi secenekler nitekim kernel de bu secenekle derleniyor.. Bu arada birka=
    c programi optimize ederek sonuc almak mumkun degil zira ben bootstrapten y=
    ukledigim gentoo sisteminde windoofs ile karsilastirinca cok buyuk bir perf=
    ormans farki goruyorum..

    Gelin siz de gentoo ailesine katilin..