[linux-ileri] Re: sony 16x dvd-rom

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Wed 04 Feb 2004 - 05:29:22 EST

     Benim cdrom da boyle bir sorun olmustu.Linux kurmaya calisirken asiri
    yavaslikla karsilasmistim.Sonrada Drive not Ready hatasini vermisti.Sonra
    bu cdrom u Windows da calistiramaz oldu.Bir sure sonra cdrom islev goremez
    hale geldi.Sizin dvd-rom ikinci el mi?Ben sorunun harddiskten
    kaynaklandigini dusunmustum,hdparm ile kurcalamistim ama yine ayni
    hatalari daha gec olsada (kurulumun ortasinda) vermeye devam etti.Dvd-rom
    a bir disk yerlestirmek istediginizde kizagin acilmasi uzun suruyor
    mu?Herhalde bu tarz romlarin bozulmaya basladiginin ilk isareti bu.
    Not:Sorunu,cozebilmis degilseniz,baslangic listesinde devam edebiliriz.